Friday, July 13, 2012

pemergianmu...

bulan julai mmg bulan yg byk tragedi berlaku dlm hidop aku.
16 julai b'samaan dgn tarikh lahir aku., daddyku telah pergi menghadap Allah maha esa.
11 julai baru2 ini., ibu saudaraku pula telah dijemput ilahi.

pemergiannya sangat dirasai oleh aku dan akak2 n abg2.
arwah adalah antara ibu saudara kami yg rapat.
dialah yg byk mengambil berat dan menasihati kami semua.
dan yg paling penting.,
arwah menjadi salah satu tempat untuk aku menumpang kasih sayang seorang ibu selepas pemergian mak ku.
kini., hilang lagi satu tempat aku menumpang kasih.

kini baru aku sedar.,
tiada apa yg pernah aku berikan kepada arwah sebagai membalas jasa2nya.
aku terkilan.
kenapa begitu awal arwah pergi.?
Allah maha mengatur.
pasti punya hikmah di sebalik semua ini.

ya Allah., kau tempatkanlah arwah di tempat org2 yg Engkau redhai.
kau rahmatilah rohnya..
amiin..



0 supersengal: