Friday, October 7, 2011

~NEMO~

mmg da b'kurun aku x update blog ni kan.
kalo rumah tggl lama cenggini., bukan setakat b'sawang. hantu puaka sume da b'kampung da.!
ape kaitan ngan nemo lak ni..?
BHAHAHA.!
*org2 t'tentu je tau nemo tu ape.*
hehehe.
mmg aku nk nemo setahun lah.!
GRRRRRRRRRRRR!
*bak kata nabil,lagi byk 'r', maksodnye lagi geram*
so.,
tu jelah entry aku tok kali ni.
*bengang x bace..?*
aku malas nk cte panjang2.
setan byk b'keliaran ni..
kalo aku start bukak cite mmg bole perang besar lah.
b4 ape2 yg buruk b'laku..
chiow.!

later2 lah aku update pasal story ni.
tggu everything cool down first.!
:))

4 supersengal:

ros said...

weh..aktif berblog smule yer ??welcome to da club

AlyB said...

kenapa niza kenapa? :/

rossanniz said...

hehe.. active kembali. huhu..
farah.., adelaa. xkan nk cte kt sini. :)

AlyB said...

then mai la masuk bilik cite.. hehehe :D
i'm waiting bebeh..