Friday, October 1, 2010


--> bila hatiku berkata <--

apsal tetbe aku rase sayu je hati ni..?
ARRGGGH.!!
benci gile bile ade perasaan mcm ni..
hati rase nk nangeh gile2 tp ego yg kuat jadik barrier tok air mata ni mengalir..

aku xtau la aku sedeyh pasal ape..
mungkin selama ni., bile ade problem pape..
aku pendam..
bile ade xpuas hati ngan org.,
aku diam..
kumpul punye kumpul punye kumpul..
BOOMM.!
meletup laa.
padahal mende kecik jadik 2-3 hari ni.

tu laa org ckp kn..
kesabaran 2 ade batas nye jugak.!
aku pon ade perasaan gak la woi.!
walopon aku diam bile org saketkn hati aku..
walopon aku senyum je bile org kutuk aku..
x bermakna aku xkesah..
xbermakna aku heartless.!
aku juz xnk besar2kn masalah la.
xnk gado2.!
*x fun dowh life kalo gado*

aku percaya 1 mende ni..
Allah da rancang ape yg terbaek untuk hidup aku..
untuk semua masalah yg Allah beri kt aku.,mesti aku boleh selesaikan dgn sabar.
untuk semua cabaran yg Allah hadiahkn pada aku., aku mesti boleh hadapinya dgn tenang.
dan dgn semua tu., Allah kurniakan aku dgn nikmat-Nya yg tiada tandingan..!


3 supersengal:

AlyB said...

farah ke? =S

rossanniz said...

no la farah.. perasan plak. hahaha.. kalo ye kite da karate farah siap2.. wakakaka..

AlyB said...

haha.. frh mmg suka perasan.. XD karate ek? hmmm.. miera tolonggggg!! haha